Wsparcie/Outsourcing IT

W ramach wsparcia technicznego firma ET-Media proponuje następujące usługi:

  • rozwiązywanie bieżących problemów z użytkowaniem sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • administracja oraz monitoring sieci i systemów komputerowych,
  • optymalizacja pracy komputerów,
  • instalacja oprogramowania i podzespołów,
  • profilaktyka antywirusowa,
  • archiwizacja danych,
  • doradztwo w zakresie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • dostawa i instalacja sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych.

Istnieje możliwość skorzystania z pakietów składających się z określonych czynności serwisowych oraz ilości wizyt w Państwa placówce. Zakres czynności wchodzących w skład danego pakietu ustalany jest za każdym razem indywidualnie. Pozwala to dokładnie dostosować usługę do Państwa potrzeb, a zarazem uzyskać bardzo atrakcyjną cenę.

Outsourcing informatyczny (IT) to wykorzystywanie zasobów i usług zewnętrznych firm informatycznych do realizacji zadań związanych z utrzymaniem i rozwojem infrastruktury informatycznej. Outsourcingiem IT mogą być objęte wszystkie systemy informatyczne (Outsourcing pełny) lub ich części (Outsourcing selektywny).
Firma decydując się na outsourcing usług IT, może skupić się na rozwijaniu własnych produktów, pozostawiając działanie systemów informatycznych naszym specjalistom.

Z każdym klientem podpisujemy klauzulę poufności – gwarantujemy, że dane w twoich zasobach są bezpieczne.

Każdy proces podjęcia współpracy rozpoczynamy dogłębną analizą aktualnej i planowanej infrastruktury teleinformatycznej klienta. Na tej podstawie przygotowujemy ofertę określającej zakres współpracy i naszej odpowiedzialności.

Szczegółowe informacje mogą Państwo uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu: 691 516 446.